Misi Klebang

*tiup habuk*

Fuhh dah lama tak meng-update blog. Lama gila tak bukak sebab busy gila (malas).

Okay sekarang aku tengah cuti sem 2 which is dah nak masuk sem 3 (second year diploma) muahahahah malangnya universiti aku tak ambik pelajar diploma so no junior :/

sempat lah tadi 2 jam menukar segala yg ada dekat blog ni. sebenarnya terfikir nak buat website sendiri tapi memandangkan ada caj bulanan, memang tak lah aku nak buat. tunggu org hire kerja dulu baru buat hehehehe.


Aku cerita pasal cuti sem ni on next post sebab right now nak sembang cuti study week lepas aku melancong ke mana?  Basic lah study week ber hu ha hu ha kejap. Kata org release stress.  Plan ni mengejut pun sbb eventually we planned to go to the nearest waterfall ulu yam. Tapi idea suddenly bertukar memandangkan encik driver suggest tempat yg lagi syiokk.
.
.
.
.
.


yasss kami ke melaka bandaraya bersejarah. Motif sebenar nak ke pantai klebang sebab dekat situ boleh ambik gambar acah acah mesir . Sebelum tunggu petang kita ronda ronda Melaka.

memandangkan kali pertama aku drive jauh boleh dikira 'achievemennt unlock'. 

banyak jugak tempat yang aku baru masuk contohnya kubu dia tu. aku fikir tak boleh masuk. 

LENS 50MM 1.8F digunakan.



akan ada seorang yg masuk air dalam kumpulan kau. akan ada seorang kah kah kah



aku suka betul bila dengar tourist ni sesama sendiri. dia punya accent tu kan mahal.


hiks. ada kisah disebalik pakcik ni muahahaha. Kenapa tak boleh insert emoji weh :(. anyway, pokcik ni banyak lah melukis potrait/landscape. cantik cantik jugak. pakcik ni ada tunggu kau otw naik kubu tu. Makesure bahasa tu jaga sikit dgn dia kalau tidak...


akak tu tutup hidung dia.




Tak sah lah tak masuk mahkota parade kalau dah ada kat Melaka. Alexandre Christie (emoji sengih)

maceh atok snap gambo sweet aku dgn im di bawah pokok yg semi-bogel (emoji gelak keluar air mata)
.
.
.





"Weh aku nak semua buat tangan mcm ni, lepastu buat muka comel, tau?"
.
.
.
.
.

Petang tu pulak kami ke Klebang, coconut shake dia mantop sampai aku tak sempat nak ambik gambor. Teruja sangat. 

Tapi tak banyak sangat gambar boleh ambik dekat Klebang sebab ada tragedi yg mmg tak dapat aku lupa. Hahahahhahaha. Nasib baik semua okay
.
.


Lepas je masalah semua settle kami pun settle balik ke KL. 
Tak sabo nak travel lagi waktu cuti. Thankyou guys.

0 comments:

Post a Comment